Bu Kadın Benim İkonum!

30 Ocak 2011 Pazar





Güzel demek az kalır bence bayılıorum bu kadına.Annemin gençliğine benziormuş öyle diyor anneannem falan.Çok güzel ve o zaman giydikleri şuan moda.O saçlar o kıyafetler bence bu kadının modası hiç bi zaman geçmiycek.Allah özene bezene yaratmış derler ya ona özenirken beni unutmuş=))Kıyafetlere bakar mısınız ya bu kadar mı güzel olur?Dizüstü çorap,çiçek deseni,yüksek bel pantolon,püskül,kooocaman şapka.... Şu saydıklarımdan moda değil diyebilceğim bişey yok =))

6 yorum:

  1. fashiONözge dedi ki...:

    haklısın valla doğru söze ne denir?geriye sarıp,güncelleyip önümüze gelmiyor mu moda zaten :))

  1. demet dedi ki...:

    tabı haklısın ama bu kadının modası başka yaa =)

  1. Modagrafya dedi ki...:

    Glşen Bubikoğlu'nu ben de beğeniyorum. Ayrıca blogumdaki Simay Bülbül defilesi davetiyelerinden birini sen kazandın, buradan haber vereyim dedim.

  1. demet dedi ki...:

    ayyyy anlatamm şu anki mutluluğumu çok tesekkur ederım.

  1. Moda Çıkmazı dedi ki...:

    bende çok beğenirim kendisini. hala güzel..

  1. demet dedi ki...:

    evet hala çok güzel hatta bi tiyatrocuya da çok benzediği söleniyor...

Yorum Gönder