kabus =(

24 Ocak 2011 Pazartesi
Tuvanam Çınarım bayılıorum tasarımlarına Demet Akalın a faln süper tasarımlar yapıor amaaaa gel gelelım Seren Serengil'in Beyaz Show'daki kıyafetine aman Allahım o nedir öyle yaaa.Tam bir kabus bunu sadece ben demiyorum, Gamze Topuz, Metin Arolat ve Neslihan Yargıcı da bana katılıo twitter dan.Tüm vücdudu saran bir deri onu geçtim o taşlarrrr.Eminönünde taş kalmamış o ucuz boncukların hepsini takıştırmış bi yerine.Zaten kilolu ve bacakları kısa o kadar abartı böööqqq yanii.Bi de eleştirenlere sonradan görme demiş allah aşkına belli oluo kimin sonradan görme olduğu=)çok severdım kendısını ama sırf albumum satılsın die böle cılgınlıklar yapmak....saçlarının rengini de bi ara değiştirse süper olcak =)

2 yorum:

  1. Moda Çıkmazı dedi ki...:

    bende o gece bu manzaraya denk gelmemle kanalı değiştirmem bir oldu. bu seçimi yüzünden reytinglerde düşüşe sebep olmuş olabilir :)) saçlara hiiiç değinmiyorum bile :)

  1. demet dedi ki...:

    beyazın en düşük reyting alıgı gecedr herhlde=)

Yorum Gönder