İNANAMIYORUM HALA ŞOKTAYIMM!

30 Ocak 2011 Pazar
Simayım Bülbülüm bekle beni ben gelioreee!Şuan mutluluktan ne yazacağımı bilmiyorum saçmalıyo olabılırım.Düzgün cümleler kurmaya çalışıcam.Evet arkadaşlar Simay Bülbül defilesine bir davetiye kazandımm.ALL THAT GLİTTERS SANA SONSUZ SONSUZ TEŞEKKÜR EDERİM.Biri beni dürtsün kendıme gelmek istemiyorum ama =)).Ben daha önce farklı kulvarlarda yarışmalara falan çok katıldım ama hiç birini kazanamadım.Hiç de ümidim yoktu açıkçası.Hadı bakalım hayırlısı=))))))))))))))))

VE BU SÖZÜ BİR KERE DAHA SÖYLEMEK FARZ OLDU!

GERÇEKTEN İSTERSEN HER ŞEY GERÇEKLEŞİR!!!!! ;)

5 yorum:

  1. Trincess dedi ki...:

    yok ayrilik falan! =DDD
    cok sevindim canim ^-^

  1. Madam Chic dedi ki...:

    merabalaar
    bende dün aynı mutluluk haberiyle uçarken bugün bu yazıyı görmek hoşuma gitti. Dün yataktan çıkmaya halim bile yokken styleboom sayesinde kazandığım atıl kutoğlu defilesi davetiyesi haberiyle kendimi sokaklara attım çok mutluyum umarım güzel geçer defileler (:
    bu arada bende senin gibi yeniyim ziyaret edersen sevinirim (:
    madamchic.blogspot.com

  1. demet dedi ki...:

    denicım canm bnm cok saol=)

    madamchic ben de bu mutlulukla bu sogukta kendımı sokaklara attım dondum ama çok mutlu oldum senın adına da aynı seyı yasamısız.Sık sık ziyarete gelirim bloğuna=)

  1. MODA GEZGİNİ dedi ki...:

    Tebriklerrrrrrrrrr :)
    Benim yerime de izle :)

  1. demet dedi ki...:

    teşekkürler

    senin yerine de izlerim tabıkı bol bol fotograf cekıcem.buraya yüklerim sen de izlemiş olursun=)

Yorum Gönder