BURDAN Bİ KINAMA!!!!

30 Ocak 2011 Pazar
İnci ayakkabı mağazasından bahsediyorum.Nerde duydum hatırlamıyorum.İnci İstanbul Fashion Week'e sponsormuş.Ben de taa Isparta'dan sırf bunun için gelince ve davetiye bulamayınca doğal olarak davetiyezedeyim.İstinye Park'daydım dün.İnci'ye girerek nasıl davetiye elde edeceğimi sordum.Keşke sormaz olaydım.En çok alışverişi sen yap davetiyeyi sen al dedi.'SEN' kelimesini kullanmak için ne kadar samimiyiz bunu düşünmedi.İkincisi bunu sölerken çok ukala bi tavırla söledi anlaşılır yani herşeyden nasıl bı tavırla konuştuğu.Üçüncüsü herhalde İnci'den en pahalı ayakkabıyı alan davetiyeyi alıyor.Bu bence çok ukala bi kampanya!!!En azından müşteriyle nasıl konuşulcağını öğrenseler ben de bu kampanyayı bu kadar ukala bulmazdım!!!Kısmet der güler geçerdim!!!

2 yorum:

  1. MODA GEZGİNİ dedi ki...:

    Böyle markaların çalışanlarına iyi bir eğitim vermesi ve bol bol denetlemesi gerek diye düşünüyorum.

  1. demet dedi ki...:

    Yüzüme bakmaktan aciz insanlar vardı çalışanlar yani.Dediğin gibi EĞİTİM ŞART!

Yorum Gönder