Bunlar da Benim Tasarımlarım.Hem de İlk Gerçekleşen Tasarımlarım.Gerçi Belli Oluyor Ama =)

28 Ocak 2011 Cuma
Isparta da okuyorum.Malum bu konuda sıkıntı çekiyoruz.Ne diyeceksiniz.Terzi ve kumaş sıkıntısı çok yaşadık.Burda 1. sınıftaydık.Geçmişten Günümüze adında bir defileydi.Aslında o sarı pantolon sık çizgili olacaktı ama o tek çizgiyi bile ben ellerimle kurdele yardımıyla diktim.Elbisenin de kolları daha kabarık durması gerekiyodu ama terzi adını bile anmak istemediğim o insan,ancak bu kadarını yapabilmiş.Ben 7 24 yanında durmasaydım daha deişik bi tasarım ortaya çıkacaktı ama bu kadarına dua ettim diğer arkadaşlarınkini görünce =).Şunu belirtmek istedim defile müziğime bayılmıştım.Ella Fitzgerald ın Fever adlı şarkısı. Süper =).Mekan çok kötü farkındayım.Sahne arkası=S

2 yorum:

  1. fashiONözge dedi ki...:

    ne zordur düşündüğün birşeyi yaptıramamak,tez zamanda istediğin gibi bir terzi bulmam dileğiyle...bulana kadar sakın yılma:)

  1. demet dedi ki...:

    yok yok yılmam.yılsam bu sektoru bırakırım gibi bir sey olur =)

Yorum Gönder