Bu Hatunu Tanıdınız mı?Ben Şoklardayım =S

24 Şubat 2011 Perşembe











Tanınmaz hale gelen ünlü şarkıcı Beyonce L'officiel dergisi için bu pozları vermiş.Seksi şarkıcı Gucci,Azzedine Alaia,Fendi,Gucci,Chanel,Dolce Gabbana,Louis Vuitton ve Lanvin gibi ünlü tasarımcıların kostümleriyle objektif karşısına geçmiştir.Bir tanesini de Tina Knowles tasarlamış ama hangisi olduğunu bilmiyorum.Derginin 90. sayısı için yapılmış bir çekim.Afrika Kraliçesi hali pek ilginç =)Ama bordo ruj çok yakışmış.Farklı durmuş.

5 yorum:

  1. Modagrafya dedi ki...:

    ben de tam bu çekimi yazacaktım bugün:) harika bir çekim müthiş fotoğraflar beyonce yeni albüm öncesi promosyon turlarını hızlı yapıyor:)

  1. demet dedi ki...:

    Tantuni Güzeli: =))

    İstanbul Finest:Desene az kalsın pişti olacaktık=).Ben de çok beğendim.Asilim diye bağırıyor resmen

  1. Stil Direktoru dedi ki...:

    Beyonce'yi sevmem ama cekimler güzel olmus.)

  1. demet dedi ki...:

    Çok da zevkli geçmiş baksanıza nasıl da gülüyor=)

Yorum Gönder