Simay Bülbül harikaydın!!!!

5 Şubat 2011 Cumartesi















En çok etkilendiğim defileydi yemin ederim ya yok böyle bişey.Tüğlerim bir kac defa diken diken oldu.Hele en son ki gelinlik muhteşemdi dakıkalarca alkışladım.Millet alkışı bırakmasaydı hala alkışlıycaktım.Benim renklerim benim dağınıklığımdı sanki...Tek kelimeyle harikaydın.Mankenlerin her adımını teker teker çektim ama makinem çok ısındı ve hafıza kartım dayanamadı.Çok üzgünüm.Hele en son podyuma çıktı ya koşup boynuna sarılasım geldi.Böyle bir tatlılık olamaz ya.Çok da mütevazi.Ayrıca belirtmek isterim müziğine bayıldım.Çok etkilendim.Bilen varsa bana söyleyebilir mi şarkının adını?


(Fotoğraflarım gittiği için çok üzgünüm çoooook )

Kaynak:Modazon

2 yorum:

  1. Modagrafya dedi ki...:

    çok güzel bir yazı olmuş:)

  1. demet dedi ki...:

    Çok teşekkür ederim=)

Yorum Gönder