Renkli Kulaklıklar!

24 Şubat 2011 Perşembe




Herkes bu aralar şu retro ahizelerden bahsediyorlar.Çok hoşuma gidiyor fakat anlaşılan herkesin elinde olacak bu yaz =S.Ben de isterim ama kuşkuluyum biraz çünkü çok fazla etrafta gördüğüm zaman o eşyadan bıkarım ben.Böyle de kötü bi özelliğim var neyse efendim ben de ahizelerden değil de kulaklıklardan bahsetmek istiyorum çok güzeller bence.Ayrıca Bershka ve Stradivarius gibi mağazalarda görmek mümkün.Ben kıyafetime göre şemsiye kullanıyorum.Kıyafetime göre kulaklık kullanmak mmm neden olmasın.Ben en çok şu kahverengi olanını sevdim.Ya siz?

4 yorum:

  1. pembe fiyonk dedi ki...:

    :) bende dayanamadım leoparlı aldım :))

  1. demet dedi ki...:

    İyi yapmışsın.Ben de beğenirsem edinicem bir tane.Kahverengili istiyorum ben de=)

  1. Adsız dedi ki...:

    Ayni ozellik bendede var, bu konuda yalniz degilsin=)))

  1. demet dedi ki...:

    Bunu duymak güzel=)

Yorum Gönder