Tween'e Çok Şaşırdım =)

5 Şubat 2011 Cumartesi
Bir Türk markası olmasına rağmen Irina Shayk'ın ve Dita Von Teese'in gelmesi çok şaşırtıcıydı.Gurur duydum bana noluyosa.Çok büyük bi gelişme bence.Reklamları da çok iyi oldu zaten.Moda dünyasında inşallah ilerde olcam ama şimdiden iyi ki bu sektördeyim dedim kendi kendimeBu yüzden Tween'e çok teşekkür ederim.Çok güzel gelişmeler bunlar.Gerçekten gözle görülür tasarımlardı.İrina Shayk'ın o toz pembe elbisesi beni benden aldı zaten.Dita'nın da her zamanki gibi seksiliği üstündeydi.Çoğunluk olan erkek kıyafetleri de çok şıktı.Kısa ve dar pantolon modası geliyor erkeklerde dikkat =)Ve ağırlık koyu renklerdeydi.

Benim hemserim biricik Kadir'imde ordaydı.Görünce çığlığı bastım =)






                      KADİİİR =)


 Tek hata bu üstteki mankenin seçimiydi bence =S. =)














Kaynak:Modazon

2 yorum:

  1. fashiONözge dedi ki...:

    çok başarılı olmuş bu defileee :)

  1. demet dedi ki...:

    bence de.çok etkilendim ben de=)

Yorum Gönder