İFW'DEN AYRINTILARRR!!!!!

3 Şubat 2011 Perşembe
Ben ordaydım evet evet aylardır beklediğim etkinlikteydim.Nasıl bi heyecanla uyanmışsam hemen hazırlandım süslendim püslendim koşa koşa gittim.İyi ki de gittim çok memnun kaldım şahsen.Atıl Kutoğlu en çok katılmak istediğim defileydi ama davetiye bulamadım malesef=S

G.Gentile'in defilesine katıldım.Çok güzeldi.Erkek kıyafetleri bana sıkıcı gelir genelde ama ben çok zevk aldım.Çok güzeldi tasarımları.Renk uyumları...Mankenleri de fena değildi hani =).Bazı fotoğrafları çekemedim çünkü fotoğraf çekmekten tasarımlara bakamıyordum beğendiklerimi çektim umarım siz de beğenirsiniz=)

Zeynep Tunuslu'ya bayıldım.Klasik moda öğrencileri vardır ya ''size nasıl ulaşabilirim?sizinle çalışmak için neler gerekiyor?''tarzında sorular sorarlar.Ben öyle şeylerden pek hoşlanmam.Hoşlanmadığım için yapmadım.Ama Zeynep Tunuslu bizimle çok ilgilendi tasarımlarımızı istedi mail adresini verdi neler neler söyledi de neyse...=)

Burda giydiğim pantolonumu uzun süredir giymek istiyordum.Aldığımdan beri de ilk defa giydim.Ben çok yakıştırdım kendime siz nasıl buldunuz?











0 yorum:

Yorum Gönder